Nieuws

Schade aangeven? Dat doe je zó

27/08/2020

Bij ons kun je terecht. Op elk moment

Het stormt niet alleen tijdens de openingsuren van onze kantoren. Daarom zorgen wij ervoor dat jij op eender welk moment een aangifte kunt doen: ’s avonds laat, in het weekend, voor dag en dauw – en natuurlijk ook tijdens de kantooruren.
Aangifte doen met KBC Mobile en KBC Touch, of telefonisch
Je wilt een schadegeval aangeven? Dan heb je als KBC-klant verschillende opties:
Geef je schadegeval aan met KBC Mobile of KBC Touch. Dat bespaart je heel wat tijd en papierwerk. Deze apps kunnen je ook meteen in contact brengen met je verzekeringsagent of de KBC-bijstandscentrale. Zo gaat zelfs een digitale aangifte gepaard met persoonlijke ondersteuning.
Je kunt telefonisch contact opnemen met je KBC-verzekeringsagent.

Je kunt ook de intake van je schadegeval zelf doen op 0800 964 64 of op het nummer +3216 24 24 24 als je vanuit het buitenland belt.

Om je zo goed mogelijk verder te kunnen helpen, hebben we de volgende informatie nodig:

- De datum waarop de schade zich voordeed

- Een korte omschrijving van de schade (waterschade, glasbreuk, schade door brand, …)

- Foto’s en eventuele andere bewijsstukken die de schade aantonen

- Bezorg ons die informatie via KBC Mobile, KBC Touch of je verzekeringsagent, en wij doen de rest!

Goed om te weten is dat bij KBC iedereen zich aan een persoonlijke begeleiding mag verwachten. Het speelt dus geen rol of je je KBC-Woningpolis al dan niet digitaal aangekocht hebt. Bij ons staat er bij de schadeafhandeling áltijd een KBC-verzekeringsagent klaar om je belangen te behartigen.